Centrum kontaktu i pomocy

1. Zacznij tutaj.
Tak jest najszybciej.

Pytania o domeny, pozycjonowanie i hosting, które często zadajecie

2. Nie pomogło?
Sprawdź serwis pomocy.

Serwis hostingowej pomocy technicznej

3. Wciąż potrzebujesz
naszej reakcji?

Zgłoszenie serwisowe - nasi konsultanci odpowiadają na pytania dotyczące hostingu zazwyczaj w ciągu 24 godzin.

Przejrzyj gotowe odpowiedzi
To załatwia 50% spraw!
Przejrzyj bazę wiedzy
To kolejne 30% spraw.
Twoja sprawa wymaga reakcji?
Napisz do nas!

Komunikaty bieżące

  • 25.09 08:55 Wszystkie systemy działają obecnie prawidłowo - awaria systemu logowania została usunięta. 25.09 08:15 Awaria systemu logowania trwa. Prosimy o korzystanie z tymczasowego adresu dostępu do poczty. Wszystkie strony oraz poczta działają, wciąż pracujemy nad przywróceniem logowania do … więcej...

1.000 porad za darmo!

Aktualności techniczne, bezpłatne poradniki, szkolenia i tutoriale – wszystko to znajdziesz na naszej stronie na Facebooku – polub nas!

sprawdź teraz…

Telefon i faks

Godziny pracy Biura Obsługi Klienta:
formularz: pon-nd, 8:00-22:00
telefon: pon-pt, 8:00-17:00
tel. 801 644 266
tel. 61 622 25 00
fax. (61) 622 25 25
tel. alarmowy poza godz. pracy:
61 622 25 85
(automat do pozostawienia zgłoszenia)

Adres korespondencyjny

Ogicom “Spider” Sp. z o.o. S.K.A.
ul. Abpa Antoniego Baraniaka 88
61-131 Poznań

Konto bankowe

BRE Bank S.A.
Nr Konta:
28 1140 1124 0000 5849 4900 1001