Centrum kontaktu i pomocy

Informujemy, iż w dniu 2015-11-10 ok. 14:10 doszło do awarii naszego systemu telefonicznego. Telefoniczny kontakt z BOK jest chwilowo niemożliwy, zapraszamy do korzystania z formularza kontaktowego.

1. Zacznij tutaj.
Tak jest najszybciej.

Pytania o domeny, pozycjonowanie i hosting, które często zadajecie

2. Nie pomogło?
Sprawdź serwis pomocy.

Serwis hostingowej pomocy technicznej

3. Wciąż potrzebujesz
naszej reakcji?

Zgłoszenie serwisowe - nasi konsultanci odpowiadają na pytania dotyczące hostingu zazwyczaj w ciągu 24 godzin.

Przejrzyj gotowe odpowiedzi
To załatwia 50% spraw!
Przejrzyj bazę wiedzy
To kolejne 30% spraw.
Twoja sprawa wymaga reakcji?
Napisz do nas!

Obsługa w Święta

Informujemy o zmianach obsługowych w okresie świątecznym.

W dniach 24.12 i 25.12 będziemy realizować obsługę pilnych zgłoszeń poprzez formularz kontaktowy na stronie. Nie będzie natomiast działać obsługa telefoniczna.

Poczynając od drugiego dnia Świąt obsługa wraca do normalnego trybu.

1.000 porad za darmo!

Aktualności techniczne, bezpłatne poradniki, szkolenia i tutoriale – wszystko to znajdziesz na naszej stronie na Facebooku – polub nas!

sprawdź teraz…

Telefon i faks

Godziny pracy Biura Obsługi Klienta:
formularz: pon-nd, 8:00-22:00
telefon: pon-pt, 8:00-17:00
tel. 801 644 266
tel. 61 622 25 00
fax. (61) 622 25 25
tel. alarmowy poza godz. pracy:
61 622 25 85
(automat do pozostawienia zgłoszenia)

Adres korespondencyjny

Ogicom „Spider” Sp. z o.o. S.K.A.
ul. Abpa Antoniego Baraniaka 88
61-131 Poznań

Konto bankowe

mBank S.A.
Nr Konta:
28 1140 1124 0000 5849 4900 1001