Kontakt

1. Zacznij od FAQ

Około 50% spraw to powtarzalne pytania - dlatego przygotowaliśmy listę FAQ. Dzięki niej szybko znajdziesz niezbędne informacje bez konieczności kontaktu z konsultantem.

Przejdź do FAQ

2. Pomoc techniczna

W systemie pomocy technicznej zebraliśmy najczęściej występujące sprawy techniczne, jak ustawienia serwerów, użyteczne dyrektywy .htaccess, sprawy związane z wersjami PHP itp.

Przejrzyj pomoc techniczną

3. Zgłoszenie

Jeśli FAQ i pomoc techniczna nie odpowiedziały na Twoje pytania - zapraszamy do zgłoszenia serwisowego, za pośrednictwem formularza poniżej. Reagujemy 7 dni w tygodniu.

Załącznik - jeśli jest konieczny.

Telefon i faks

Godziny pracy Biura Obsługi Klienta: formularz: pon-nd, 8:00-22:00 telefon: pon-pt, 8:00-17:00 tel. 801 644 266 tel. 61 622 25 00 fax. (61) 622 25 25 tel. alarmowy poza godz. pracy: 61 622 25 85 (automat do pozostawienia zgłoszenia)

Adres

Ogicom "Spider" Sp. z o.o. S.K.A. ul. Abpa Antoniego Baraniaka 88 61-131 Poznań

Konto bankowe

mBank S.A. Nr Konta: 28 1140 1124 0000 5849 4900 1001

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności.Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.