Wybrane grupy Klientów Ogicom.pl będą informowane przed migracją o zmianach drogą mailową.

Nowy Panel Klienta


Prostota, szybkość, lepsza organizacja informacji i responsywność


Informujemy, że od dnia 27 marca trwa kolejny etap wdrożenia Panelu Klienta w nowej odsłonie.
Migracja odbywa się przezroczyście, co oznacza że ustawienia utrzymywane w dotychczasowym panelu są odwzorowane w nowym narzędziu.


Ważne zmiany

  • Użytkownik pocztowy zarządza swoim kontem już w pełni z poziomu webmaila (np. autoresponder, przekierowanie, filtry), logowanie do panelu tym samym zostaje wyłączone dla takich użytkowników
  • Administrator panelu ma pełen dostęp do konfiguracji usług, również do odgórnych ustawień użytkownika pocztowego. Jeśli dotychczas użytkownik pocztowy i administrator był tym samym kontem nadal może zalogować się do panelu i webmaila

Główne korzyści z nowego panelu

  • Prostota i szybkość działania,
  • Nowoczesny i bardziej intuicyjny interfejs,
  • Możliwość włączenia dostępu SSH,
  • Użytkownicy poczty mają wszystkie funkcje (np. autoresponder) w webmailu, bez konieczności logowania do panelu. Administrator zachowuje możliwość zmiany tych ustawień przez panel,
  • Lepsze zarządzanie przestrzenią,
  • Responsywność i webmail z wersją mobilną,
  • Otwartość na zmiany i modyfikacje,
  • Zwiększony poziom stabilności.

Nowy webmail z wersją mobilną


Wraz z nowym Panelem udostępniamy Państwu także najnowszą wersję aplikacji do obsługi poczty przez stronę www.


Najważniejsze korzyści płynące z nowego webmaila Roundcube 1.3.5.:

  • wersja mobilna
  • nowe szaty graficzne do wyboru w sekcji Aplikacje -> Skórki
  • możliwość zapisywania zbiorczo wszystkich załączników wiadomości